YouTube робить спробу перехопити аудиторію Facebook і Snapchat

Тепер у користувачів YouTube буде на одну причину більше залишатись не покидати їх сторінку. І ця причина – вбудований месенджер. Обмін повідомленнями можливий в додатках  для мобільних операційних систем iOS і Android.

Наразі ним може скористатись невеликий відсоток користувачів.  Потім вони можуть поширити цю функцію своїм друзям, запрошуючи їх у теми розмови. У месенджері є можливість не лише обговорювати відео вживу, а відповідати іншими відео «цитатами».

Фото з сайту The Wired

Фото з сайту The Wired

Фактично ця новинка є спробою  одного з дітищ Google Inc.  відтягнути на додатковий час користувачів Facebook і Snapchat. Вже нині на сервісі YouTube середня тривалість перегляду відео на мобільному пристрої становить  40 хвилин.

Сервіс YouTube є безумовним лідером в інтернет-відео, утримуючи мільярд з гаком користувачів. Якщо вони зможуть прив’язати їх для себе ще однією послугою/можливістю, то це явно приверне увагу рекламодавців і поповнити дохід компанії.

Більше інформації знайдете на сторінці профільного видання The Wired.