Human technologу в сучасних презентаціях

Вже другий рік поспіль реалізую з чудовою командою міні-програму «Майстерність публічного виступу» для учнів МВА в Києво-Могилянській Бізнес Школі. Тому мені доволі часто доводиться спілкуватись з власниками та CEO українського бізнесу маючи непросту задачу сформувати в них природню необхідність освоїти сучасні підходи до власних презентацій. І головна їх родзинка не в сучасних технологічних рішеннях, а новому персоніфікованому підході до промов.

А починаю я виступ за звичай з того, що не планую зробити з них експертів з Power Point, бо знаю, що в них є спеціально навчені люди, які вміють завертати “шоколадку в фольгу”. Їх же задача – точно вказати, що ж за “солодощі” завертаємо і задати правильні параметри для “фольги”. До того ж для mvp презентації краще проінвестувати час в дистиляцію задумки, щоб якісно перенести її з “фільму” в власній голові на слайди Power Point. Тому мій блок і називається “Візуальний сторітеллінг vs презентація”. Знання типографіки та елементарних правил дизайну (коли ви залишаєте на слайдах лише текст та цифри) може допомогти в побудові порозуміння з аудиторією краще за супер сучайсний дизайн презентації ні про що.

Якісний дизайн презентації – це коли контент слідує за ідеєю. А ілюстрації та інфографіки лише підсилюють його сприйняття. А якщо у вас немає пропрацьованої ідеї, то підглянутий в когось дизайн шаблону чи вдало закачані чужі фотографії  не врятують від того, що кожен з слухачів зрозуміє вашу історію на свій лад і зробить свій власний висновок.

Чудовий тому приклад  – реклама нового проекту всесвітньо відомого бренду, – мережі магазинів amazon go, – та французької мережі Monoprix Livraison. Побачила їх на днях дякуючи моєму приятелю Сергію Ноздрачьову на його воркшопі по оцінці бізнес ідей.

Очевидно, що французи “злизали” візуальний ряд та ключові меседжі Амазону. Водночас ціннісна пропозиція та кінцевий клієнт у них доволі відмінні. Хоча ілюстрації та ключові меседжі майже однакові, але amazon просуває ідею сучасного технологічного бізнесу із задіянням штучного інтелекту, а французи натомість націлені на продаж human technology (сервісу як ціннісної пропозиції обслуговування).

Зрештою, я теж рекомендую у презентаціях спершу удосконалити власні human technology. А технологічні рішення на якісне оформлення знайдуться у вигляді вже готових шаблонів, заготовок та рішень, які можна купити залежно від ідентифікованих потреб та шляху від ідеї до аудиторії.