Шість облич однієї людини

Це відео варто глянути усім людям, які займаються власним брендом чи працюють над брендом інших. Думаю, що навіть стане актуальне для тих, хто творить корпоративний бренд через формування внутрішньої культури та піклується про комунікацію корпоративних цінностей.

Ви колись помічали, як міняється насичення кольорів залежно від вашого настрою? Можливо навіть звертали увагу, що момент внутрішньо наповнення і щастя навколо більше трапляється таких же усміхнених щасливих людей? А бувало у вас так, що захоплюючись якоюсь новою ідею постійно помічаєте її підтвердження наче світ світ підспівує “Ну нарешті повір, що це не гіпотеза, а реальність”?

На своїх тренінгах і виступах по презентаційних вміннях завжди повторюю, що нелюбов до теми презентації вилізе боком. Якщо тема ну зовсім не ваша по духу і консепту, то краще відмовитись готувати її взагалі. В іншому випадку ця нелюбов світитиме крізь вас і призведе до того, що аудиторія одразу буде заряджена сартрівською атмосферою нудоти.

А помічали як трансформується ставлення до людину, яку щойно відрекомендували у доволі колоритному форматі? Ваша логіка може повторювати мантру “Я саму складу про нього/про неї враження”, але це не працює. Бо цей стан наче після переказу ключової сцени довгоочікуваного детективу, який хотілось побачити і почути на власні очі і витримати насолодження несподіваним фіналом. І спробуй тепер “Не думати про білу мавпу”.

Після цього відео Ви точно дуже акуратно підбиратимете фотографів для своїх фотосесій. А може і подумає про підбір тем власних виступів:)

Цей фільм є результатом експерименту на тему трансформації реальності через різні точки зору і сприйняття. Шість фотографів отримали завдання зробити фотосесію однієї і тієї ж людини. Кожному з них розповіли різні історії про мужчину: він мільйонер, рятувальник, колишній  в’язень, фізик, рибалка, одужуючий алкоголік. Сказати, що фотосесії та їх плоди різні, – нічого не сказати. Це треба бачити на власні очі. Насолоджуйтесь.

Фотознімок формується більш людиною за камерою, аніж тим, що є перед об’єктивом. Щоб довести це, ми запросили шість фотографів до портретної сесії з зміщеним ефектом. “Приманка” є одним з шести експериментів з лабораторії , покликаної змістити творче мислення за об’єктивом .

Пишуть автори проекту від компанії Canon