Створюємо панорамне фото чи флаєр для facebook

Близько половини розшареного і перепощеного контенту в соціальних мережах – це фотографії. Спеціалісти радять для підсилення успішності посту супроводити серію зображень коротким текстом в стилі Twitter.

Але є новинка від facebook, яка гарантує вам реальний «вау» ефект. Це можливість розміщати  360 панорамні зображення, яким може не обов’язково бути чиєсь фото, а власний знімок чи створений банер на конференції. Знайшла дуже простий спосіб робити це самостійно. В цій статті ним і поділюсь.

На цю статтю надихнув мене Львівський медіа форум, який розмістив рекламний флаєр у себе на сторінці саме використавши формат 360. Чудова знахідка для розміщення доооовгих зображень в соціальній мережі, яка любить все компресувати і обрізати:)

panorama_posterpanorama_poster1

 

 

panorama_poster3

 

Що нам потрібно для створення 360 панорам для facebook:

  1. Фото співвідношення сторін якого має бути 2:1 (наприклад 1000 пікселів на 500 пікселів). Максимальний розмір, з яким зможете працювати – 6000 пікселів в довжину та 3000 пікселів у висоту.

Для того, щоб його привести в потрібний розмірний формат, обріжте зайве за допомогою будь-якого редактора зображень. Якщо шукаєте фото в Google, то при показуванні зображень пошуковик покаже вам одразу розміри зображення і вам залишиться підібрати максимально наближені до потрібного формату.

  1. Якщо фото зняте за допомогою спеціальної програми, то варто прослідкувати аби усі метадані були збережені коректно і мають позначку Exif XMP tag,ProjectionType=equirectangular”. Якщо раптом формат не той, можна внести правки в формат файлу вручну або зробити це через спеціальний сайт для ремоделюваня фото.

3. Якщо фото зроблено звичною камерою, то вам необхідно використати один із запропонованих facebook шаблонів. Відкрийте спершу його в програмі Photoshop.

3.1.Тоді накладіть обране фото, яке потрібно підготувати до публікації. Щоб його потім якісно «закільцювати» потрібно трохи знання і шаманства. Простий алгоритм з покроковими інструкціями від експерта Коліна Сміта даю нижче.

3.2.Зберігати фінальну версію обов’язково потрібно через команду «Save for web», поставивши галочку «Зберегти усі метадані» (save all metadata).

InfoDesign_panorama_poster2

Збережений файл запостіть у facebook у тестовому режимі (використавши опцію приватної публікації).

Як пост успішний, то має з’явитись спеціальний значок «360». Залишилось поставити позначку «публічно» і ловити компліменти та лайки.

Ось що вийшло в мене. Несподіване розміщення банера блогу InfoDesign в Національному парку США.