Корпоративні мурали або як продати новачкам історію бренду

Чим старші ми стаємо, тим більше любимо розповідати історії з життя, гортаючи сімейні альбоми. Це наче дає змогу поєднати минуле пережите нами з тим майбутнім в особі слухача, якому допомагаємо скластись нашим досвідом. В корпоративному світі це теж стало доброю традицією.

Історичні стіни стали частиною корпоративної культури. Вони стануть чудовим путівником у подорож бренду, відповідаючи на питання “Хто ми є”, “Що ми цінуємо”, “Які трансформації ми пережили”. Так і корпоративні мурали говорять за дух та атмосферу компанії набагато краще, аніж багатослівні презентації про сильні сторони чи матриці цінностей. Це жива візуальна історія, яка може захопити цікавими деталями, яскравими ілюстративними картинками і якісною цілісною площиною росту з своїми падіння та злетами, за якими стоять люди, факти, емоції, переживання.

В основі будь-якої історичної стіни лежить таймлан, який може бути трансформований у різні формати візуальної подачі. Лінійний варіант є найпростіший у виконанні. Ви можете самі додати шкалу змінних, спираючись на те, що важливо для компанії у момент її створення: спадковість через родинну історію, прогресивність через розвиток цінностей та філософії,  системність через еволюцію продуктів. Наприклад, як ось ця історія компанії The North Face з “живою” інсталяцією розробок.

Історична стіна компанії NorthFace

Історична стіна компанії The North Face

В чому допоможе таке творіння? Починаючи консалтинг для приватних компаній часто стартує з створення такої історичної стіни, яка служить не лише “інформаційним бренд пакетом” для новачків, а й самим власникам допомагає побачити власну історію. Це повертає їх до запитання “Заради чого починався бізнес”, а працівникам стає зрозуміліше, які цінності є буквально імпрінтовані в корпоративну культуру і чому. У працівників власник з статусу “красавца на золотій яхті, яку тягнуть батраки-працівники” трансформується у живий образ людини з своєю історією успіху.

timelines

Фото і сама робота Cool Art Design

А ще стіна магічним чином включає ефект гордості за справу, якою люди займаються і стає вірусною історією (чи пакетом історій), які потім розповідаються клієнтам, колегам, знайомим. Адже людині легше “вливатись” в корпоративну команду, коли вона може побачити і провідчувати історії, віддзеркалюючи їх з своєю картою життя. І саме там знаходиться ключ до магічної мантри “ти і я – ми однієї крові”.