Дизайн мислення, яке трансформувало пляж в успішну рекламну площу

Як знайти прямий шлях до серця клієнта? І як в цьому допоможе підхід в стилі дизайн мислення? Як працюють новітні клієнтоорієнтовані маркетингові рішення та як народжуються геніальні рекламні кампанії. І чому таким символічним для цього нового креативного підходу у продажі продуктів та сервісів є рак-самітник?

Японське агентство Хакуходо (Hakuhodo) використало зовсім незвичний підхід для рекламної компанії, що займається підбором будинків та кондомінімумів для своїх клієнтів. Проект вибухнув справжнім вірусним ефектом, піднявши хвилю в більше 50 мільйонів постів в соціальних мережах. Намір зробити покупку саме у цієї компанії зріс після кампанії на 112%.

Якщо ж слідувати принципам дизайн мислення, то стає зрозумілим, що стандарті підходи здебільшого не працюють і служать просто галочкою по виконанню поставлених задач. “Швидко і звично” тепер не є пріоритетом для компанії, які хочуть роздивитись потреби клієнтів так зблизька, щоб було видно їх справжні бажання і користування продуктом чи послугою приносило радість та створювало комфорт.

Для цього згодиться вміння мислити позашлаблонно і сміливість та терпіння на вихід з власних коробок.

Один з прикладів позакоробочного мислення (thinking out of the box) запропонувала команда японських рекламщиків “Shell we move?” (гра слів, яка суміщає два заклики”Ну що, переселяємось?” і “Заміняємо мушлю?”). Погляньте, кого воно обрала своїми “амбасадорами” та носіями реклами і зрозумієте, чому вони отримали свої нагороди  і такий шалений успіх в зростанні обізнаності бренду цієї ріє